Na stálobarevnost bílých profilů SALAMANDER a ALUPLAST poskytujeme záruku 15 let, na profily s laminovacími fóliemi 10 let. Na plastová okna poskytujeme záruku 5 let. Na plastové dveře a hliníkové okna a dveře poskytujeme záruku 5 let. Na garážová vrata a ostatní doplňky k oknům jako jsou parapety, žaluzie, rolety, sítě proti hmyzu pak dvouletou záruční dobu.
Po tuto dobu jsme Vám k dispozici v rámci záručního servisu.
V rámci naší soustavné péče o zákazníka poskytujeme bezplatný záruční servis po dobu trvání záruční doby na jednotlivé části dodávky. Vše vyřizujeme v přímé součinnosti se zákazníkem v nejkratších možných termínech. Své požadavky na záruční servis můžete nahlásit na e-mailové adrese: info@exokna.cz, nebo prostřednictvím formuláře.
V případě potřeby můžete servisní oddělení kontaktovat i na čísle na telefonním čísle: 776 390 013
Po uplynutí záruční doby a v případě potřeby jsme Vám k dispozici v rámci pozáručního servisu. Malé i rozsáhlejší opravy realizujeme dle možností a charakteru závady v nejkratších možných termínech.
V případě nahlášení reklamace je vyslán reklamační technik, který provede posouzení reklamace a vydá písemné vyjádření. Pokud je reklamace oprávněná, reklamační technik provede ihned na místě odstranění závady a vyhotoví zápis. V případě nutnosti objednání dílů, částí nebo celých výrobků bude oprava a odstranění předmětu reklamace dokončena po jejich objednání, výrobě, dodání a naskladnění.
Pokud nás chcete kontaktovat z důvodu reklamace, můžete zde:
E-mail: reklamace@exokna.cz, Telefon: 730 150 435
Vady díla zjištěné při předání díla a zaznamenané v předávacím protokolu nejsou reklamací, ale nedokončením díla.
Vady, na které se vztahuje záruka, zjištěné od předání díla bez závad až do vypršení záruční doby. Za reklamaci se nepovažuje nutnost seřízení nebo nastavení výrobku.